Posljednja izmjena: 3. listopad 2022.
O UREDU
Ured za unaprjeđivanje i osiguravanje kvalitete visokog obrazovanja osnovan je u skladu s Pravilnikom o ustroju i djelovanju sustava za osiguranje kvalitete na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Ured usklađeno s Povjerenstvom za unaprjeđivanje i osiguravanje kvalitete visokog obrazovanja i ostalim relevantnim unutarnjim dionicima provodi postupke unutarnjeg vrednovanja kvalitete (interne ankete, samoevaluacije nastavnika, istraživanja zadovoljstva nenastavnog osoblja...), istražuje različite vidove kvalitete obrazovanja i drugih djelatnosti Fakulteta (praćenje indikatora kvalitete, izrada rekapitulacije ispitnih rokova, analize nezaposlenosti i zapošljivosti pravne struke u OBŽ i bivših studenata, analize prikladnosti tehničke opreme), sudjeluje u provjeri izvornosti završnih i diplomskih radova, sudjeluje u radu sveučilišnog Vijeća Centra za unaprjeđenje i osiguranje kvalitete visokog obrazovanja te također pruža podršku provedbi postupaka vanjskog vrednovanja (unos podataka za provođenje sveučilišne ankete, priprema podataka za potrebe reakreditacije i unosa u MOZVAG, radnje vezane uz vanjska rangiranja - interni audit i ostale aktivnosti vezane uz ISO 9001 certifikat kvalitete). Od akademske godine 2021./2022. Ured prikuplja i objavljuje podatke o planovima stručnog usavršavanja djelatnika, odnosno o ostvarenim izobrazbama.
Uz navedeno, Ured pruža podršku i koordinira postupak priznavanja ispita prilikom prijelaza s drugih učilišta a posebice kroz odgovarajuće povjerensttvo kod prijelaza na Preddiplomski sveučilišni studij Socijalni rad te sudjeluje u radu raznih drugih povjerenstava i ad-hoc radnih skupina. Ured također prema potrebi pruža potporu ostalim službama (ispunjavanje raznih izvješća za Sveučilište, podrška u provođenju testiranja kandidata za stručno osposobljavanje, tehnička i druga pomoć prilikom izrade raznih dokumenata - strateških planova, samoevaluacija, certifikata...).
Ured se sastoji od jednog djelatnika:
- Marijan Dumančić, mag. iur. (voditelj Ureda)
(e-mail: mdumanci@pravos.hr / tel: 031 - 224 595)
PROPISI, UREDBE, DOKUMENTI I EDUKATIVNI MATERIJALI VEZANI UZ SUSTAV KVALITETE
AKTIVNOSTI I IZVJEŠĆA
- plan rada s praćenjem izvršenja za akademsku godinu 2022./2023. (u tijeku)
- plan rada s praćenjem izvršenja za akademsku godinu 2021./2022.
- plan rada s praćenjem izvršenja za akademsku godinu 2020./2021.
- plan rada s praćenjem izvršenja za akademsku godinu 2019./2020.
- plan rada s praćenjem izvršenja za akademsku godinu 2018./2019.
- plan rada s praćenjem izvršenja za akademsku godinu 2017./2018.
- plan rada s praćenjem izvršenja za akademsku godinu 2016./2017.
STUDENTSKE ANKETE
ON-LINE VIDLJIVOST
PRAĆENJE KVALITETE INFORMATIČKIH RESURSA
- izvješće o broju, rasporedu i starosti računala namijenjenih studentima (prosinac 2017.)
- izvješće o prikladnosti računala namijenjenih studentima (siječanj 2022.)
- izvješće o broju, rasporedu i starosti računala za rad uprave i administracije (lipanj 2018.)
- izvješće o adekvatnosti računala za rad administracije i stručnih službi (ožujak 2022.)
SAMOEVALUACIJE DJELATNIKA FAKULTETA
- samoevaluacija nastavnika za akademsku godinu 2019./2020.
- samoevaluacija nastavnika za akademsku godinu 2018./2019.
- samoevaluacija nastavnika za akademsku godinu 2017./2018.
- samoevaluacija nastavnika za akademsku godinu 2016./2017.
- samoevaluacija nastavnika za akademsku godinu 2015./2016.
- samoevaluacija nastavnika za akademsku godinu 2014./2015.
Uz samoevaluacije nastavnika Ured također redovito provodi samoevaluacije i istraživanja zadovoljstva nenastavnog osoblja (do donošenja Pravilnika kvalitete 2021. svake akademske godine a nakon njega, uzevši u obzir omjer potrebe za često osvježavanim podacima i opterećenja sustava kvalitete ali i samih djelatnika prečestim anketiranjem, u učinkovitijim intervalima prema uočenoj potrebi), a izvješća o njima se dostavljaju Upravi i djelatnicima. Ova izvješća nemaju javne inačice namijenjene objavi na web-stranici.
REKAPITULACIJE ISPITNIH ROKOVA (IZLAZNOST I PROLAZNOST NA ISPITIMA)
Ured rekapitulaciju ispitnih rokova provodi od akademske godine 2014./2015., a obrađene podatke i izvješća redovito dostavlja Upravi na godišnjoj razini. Ovi su podaci takoder na zahtjev dostupni zainteresiranim sudionicima nastavnog procesa.
Također je izrađena analiza petogodišnjih podataka o prolaznosti, izlaznosti i prosječnim ocjenama po kolegijima 2015. - 2020., a javna inačica ovog izvješća dostupna je niže.
NEZAPOSLENOST I ZAPOŠLJIVOST
STRUKTURA DJELATNIKA FAKULTETA
- izvješće o strukturi djelatnika Fakulteta (u pripremi)
OSTALA IZVJEŠĆA I AKTIVNOSTI
- podrška u provođenju Jedinstvene sveučilišne studentske ankete na Pravnom fakultetu Osijek
- prikupljanje i ažuriranje podataka za Webometrics i U-Rank ljestvice rangiranja sveučilišta
- prikupljanje podataka o namjenskom financiranju znanosti i dostavljanje izvješća Sveučilištu
- koordinacija rješavanja zahtjeva inozemnih studenata za priznavanjem položenih ispita
- podrška u provođenju testiranja kandidata za stručno osposobljavanje ili zasnivanje radnog odnosa (po potrebi)
- podrška provođenju anketiranja u okviru projekta IURISPRUDENTIA (studeni 2015. - veljaca 2016.)
- podrška provođenju anketiranja studenata za potrebe katedre Rimskog privatnog prava (svibanj 2016.)
- izvješće o rezultatima anketiranja studenata Pravnog fakulteta Osijek o korištenju fakultetske knjižnice "Prostor i oprema u visokoškolskim knjižnicama: iskustva korisnika" (lipanj 2016.)
- podrška istraživanju zadovoljstva polaznika Jean Monnet katedri (ožujak 2017.)
- izvješće o istraživanju zainteresiranosti studenata za izvannastavne aktivnosti TZK (svibanj 2017.)
- sudjelovanje u pripremi za izradu Knjige procedura (siječanj - lipanj 2017.)
- sudjelovanje u radu fakultetskih povjerenstava za reformu studijskih programa (SUS, IPDSS) (2018.-2019.)
- sudjelovanje u izradi osvrta na nacrt prijedloga Zakona o postupcima vrednovanja kvalitete visokih učilišta i znanstvenih organizacija (travanj 2018.)
- sudjelovanje u pripremi za reakreditaciju Poslijediplomskog doktorskog studija prava (lipanj 2018.)
- izvješće o istraživanju zainteresiranosti studenata Socijalnog rada za izvannastavne aktivnosti TZK (prosinac 2018.)
- sudjelovanje u organizacijskom odboru i provođenju projekta ZaPravo (veljača 2020.)
- sudjelovanje u pripremi za reakreditaciju Pravnog fakulteta Osijek 2021.; radna skupina za kvalitetu; radna skupina za web stranicu; radna skupina za stručno-tehničku pomoć i podršku (kolovoz 2020. - listopad 2021.)
EDUKACIJA DJELATNIKA
- seminar "Revizija norme ISO 9001:2015", TÜV Croatia, Zagreb 2015.
- tecaj za interne auditore, Ekonomski fakultet Zagreb, Osijek 2016.
- edukacija "Upravljanje rizicima", TÜV Croatia, Osijek 2019.
OSTALI SKUPOVI
- "IURISPRUDENTIA - Unapređenje kvalitete obrazovanja na pravnim fakultetima osječkog, riječkog i splitskog sveučilišta" - predstavljanje preliminarnih rezultata istraživanja, Osijek, travanj 2016.
- Education USA LLM tour (Zagreb, listopad 2016.)
- inicijalni sastanak Mreže jedinica sustava osiguravanja kvalitete na visokim učilištima u Hrvatskoj (CroQAnet), Zagreb, prosinac 2016.
- okrugli stol "Kako gradanima približiti informacije o kvaliteti visokih ucilišta u Osjecko-baranjskoj županiji?", Osijek, ožujak 2017.
- QUALITYWATCH projekt: završne konferencije i predstavljanja rezultata, Osijek, ožujak 2017.
- Radionica AZVO "Implementacija novih Standarda i smjernica za osiguranje kvalitete u europskom prostoru visokog obrazovanja (ESG)", Osijek, ožujak 2017.
- 6. Dan kvalitete Šumarskog fakulteta "Unapređenje kvalitete u visokom obrazovanju", Zagreb, ožujak 2017.
- treći sastanak Mreže jedinica sustava osiguravanja kvalitete na visokim ucilištima u Hrvatskoj (CroQAnet), Zagreb, prosinac 2017.
- Konferencija "Budućnost visokog obrazovanja: osiguravanje kvalitete kao pokretač promjena", AZVO, Zagreb, listopad 2018.
- Okrugli stol "Strategija razvoja studija Socijalnog rada na Pravnom fakultetu Osijek za razdoblje 2019.-2024.", Pravni fakultet Osijek, Osijek, prosinac 2018.
- Predstavljanje Nacionalnog izvješća HEInnovate za Republiku Hrvatsku, MZOŠ, Zagreb, listopad 2019.
- Okrugli stol "Zapošljavanje visokoobrazovanih mladih osoba" iz ciklusa Karijeriranje 2019, AZVO, Osijek, listopad 2019.
- Radionica o radu u rekonstruiranim sustavima Mozvag, Crosbi i Baza projekata. AZVO/SRCE/IRB, Zagreb, prosinac 2019.
- Online radionica projekta EPER na temu aktualnih trendova na području akademskog priznavanja inozemnih obrazovnih kvalifikacija, MZO, rujan 2020.
- Webinar "Predstavljanje izvještaja o stanju informacijske sigurnosti", Diverto, svibanj 2021.
- Online radionica za izgradnju kapaciteta za praćenje osoba s kvalifikacijama visokog obrazovanja, AZVO, studeni 2021.