Ured za kvalitetu


Posljednja izmjena: 3. listopad 2022.
O UREDU

Ured za unaprjeđivanje i osiguravanje kvalitete visokog obrazovanja osnovan je u skladu s Pravilnikom o ustroju i djelovanju sustava za osiguranje kvalitete na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Ured usklađeno s Povjerenstvom za unaprjeđivanje i osiguravanje kvalitete visokog obrazovanja i ostalim relevantnim unutarnjim dionicima provodi postupke unutarnjeg vrednovanja kvalitete (interne ankete, samoevaluacije nastavnika, istraživanja zadovoljstva nenastavnog osoblja...), istražuje različite vidove kvalitete obrazovanja i drugih djelatnosti Fakulteta (praćenje indikatora kvalitete, izrada rekapitulacije ispitnih rokova, analize nezaposlenosti i zapošljivosti pravne struke u OBŽ i bivših studenata, analize prikladnosti tehničke opreme), sudjeluje u provjeri izvornosti završnih i diplomskih radova, sudjeluje u radu sveučilišnog Vijeća Centra za unaprjeđenje i osiguranje kvalitete visokog obrazovanja te također pruža podršku provedbi postupaka vanjskog vrednovanja (unos podataka za provođenje sveučilišne ankete, priprema podataka za potrebe reakreditacije i unosa u MOZVAG, radnje vezane uz vanjska rangiranja -  interni audit i ostale aktivnosti vezane uz ISO 9001 certifikat kvalitete). Od akademske godine 2021./2022. Ured prikuplja i objavljuje podatke o planovima stručnog usavršavanja djelatnika, odnosno o ostvarenim izobrazbama.

Uz navedeno, Ured pruža podršku i koordinira postupak priznavanja ispita prilikom prijelaza s drugih učilišta a posebice kroz odgovarajuće povjerensttvo kod prijelaza na Preddiplomski sveučilišni studij Socijalni rad te sudjeluje u radu raznih drugih povjerenstava i ad-hoc radnih skupina. Ured također prema potrebi pruža potporu ostalim službama (ispunjavanje raznih izvješća za Sveučilište, podrška u provođenju testiranja kandidata za stručno osposobljavanje, tehnička i druga pomoć prilikom izrade raznih dokumenata - strateških planova, samoevaluacija, certifikata...). 

Ured se sastoji od jednog djelatnika:

  • Marijan Dumančić, mag. iur. (voditelj Ureda)
    (e-mail: mdumanci@pravos.hr / tel: 031 - 224 595)
PROPISI, UREDBE, DOKUMENTI I EDUKATIVNI MATERIJALI VEZANI UZ SUSTAV KVALITETE
AKTIVNOSTI I IZVJEŠĆA
STUDENTSKE ANKETE
ON-LINE VIDLJIVOST
PRAĆENJE KVALITETE INFORMATIČKIH RESURSA
SAMOEVALUACIJE DJELATNIKA FAKULTETA

Uz samoevaluacije nastavnika Ured također redovito provodi samoevaluacije i istraživanja zadovoljstva nenastavnog osoblja (do donošenja Pravilnika kvalitete 2021. svake akademske godine a nakon njega, uzevši u obzir omjer potrebe za često osvježavanim podacima i opterećenja sustava kvalitete ali i samih djelatnika prečestim anketiranjem, u učinkovitijim intervalima prema uočenoj potrebi), a izvješća o njima se dostavljaju Upravi i djelatnicima. Ova izvješća nemaju javne inačice namijenjene objavi na web-stranici.

REKAPITULACIJE ISPITNIH ROKOVA (IZLAZNOST I PROLAZNOST NA ISPITIMA)

Ured rekapitulaciju ispitnih rokova provodi od akademske godine 2014./2015., a obrađene podatke i izvješća redovito dostavlja Upravi na godišnjoj razini. Ovi su podaci takoder na zahtjev dostupni zainteresiranim sudionicima nastavnog procesa.

Također je izrađena analiza petogodišnjih podataka o prolaznosti, izlaznosti i prosječnim ocjenama po kolegijima 2015. - 2020., a javna inačica ovog izvješća dostupna je niže.

NEZAPOSLENOST I ZAPOŠLJIVOST
STRUKTURA DJELATNIKA FAKULTETA
  • izvješće o strukturi djelatnika Fakulteta (u pripremi)
OSTALA IZVJEŠĆA I AKTIVNOSTI
  • podrška u provođenju Jedinstvene sveučilišne studentske ankete na Pravnom fakultetu Osijek
  • prikupljanje i ažuriranje podataka za Webometrics i U-Rank ljestvice rangiranja sveučilišta
  • prikupljanje podataka o namjenskom financiranju znanosti i dostavljanje izvješća Sveučilištu
  • koordinacija rješavanja zahtjeva inozemnih studenata za priznavanjem položenih ispita
  • podrška u provođenju testiranja kandidata za stručno osposobljavanje ili zasnivanje radnog odnosa (po potrebi)
  • podrška provođenju anketiranja u okviru projekta IURISPRUDENTIA (studeni 2015. - veljaca 2016.)
  • podrška provođenju anketiranja studenata za potrebe katedre Rimskog privatnog prava (svibanj 2016.)
  • izvješće o rezultatima anketiranja studenata Pravnog fakulteta Osijek o korištenju fakultetske knjižnice "Prostor i oprema u visokoškolskim knjižnicama: iskustva korisnika" (lipanj 2016.)
  • podrška istraživanju zadovoljstva polaznika Jean Monnet katedri (ožujak 2017.)
  • izvješće o istraživanju zainteresiranosti studenata za izvannastavne aktivnosti TZK (svibanj 2017.)
  • sudjelovanje u pripremi za izradu Knjige procedura (siječanj - lipanj 2017.)
  • sudjelovanje u radu fakultetskih povjerenstava za reformu studijskih programa (SUS, IPDSS) (2018.-2019.)
  • sudjelovanje u izradi osvrta na nacrt prijedloga Zakona o postupcima vrednovanja kvalitete visokih učilišta i znanstvenih organizacija (travanj 2018.)
  • sudjelovanje u pripremi za reakreditaciju Poslijediplomskog doktorskog studija prava (lipanj 2018.)
  • izvješće o istraživanju zainteresiranosti studenata Socijalnog rada za izvannastavne aktivnosti TZK (prosinac 2018.)
  • sudjelovanje u organizacijskom odboru i provođenju projekta ZaPravo (veljača 2020.)
  • sudjelovanje u pripremi za reakreditaciju Pravnog fakulteta Osijek 2021.; radna skupina za kvalitetu; radna skupina za web stranicu; radna skupina za stručno-tehničku pomoć i podršku (kolovoz 2020. - listopad 2021.)
EDUKACIJA DJELATNIKA
  • seminar "Revizija norme ISO 9001:2015", TÜV Croatia, Zagreb 2015.
  • tecaj za interne auditore, Ekonomski fakultet Zagreb, Osijek 2016.
  • edukacija "Upravljanje rizicima", TÜV Croatia, Osijek 2019.
OSTALI SKUPOVI
MEĐUNARODNA MOBILNOST DJELATNIKA
  • Erasmus+ medunarodna mobilnost nenastavnog osoblja, Pravni fakultet u Plzenu (Češka Republika) (rujan 2017.)