U okviru projekta “PROVIDENTIA STUDIORUM IURIS – Unaprjeđenje kvalitete studiranja na pravnim fakultetima u Hrvatskoj” održan je 16. i 17. lipnja 2020. godine drugi dio ciklusa radionice pod nazivom : „Nastava usmjerena na studente: planiranje, poučavanje i vrednovanje na studijima prava“ . Obzirom na okolnosti vezane za epidemiju korona virus-COVID 19, radionica se održala online putem platforme MS Temas. Navedenu je radionicu kao i u prvom ciklusu održala prof. dr. sc. Vesna Kovač sa Filozofskog fakulteta u Rijeci. Na radionici su osim članova projektnog tima Pravnog fakulteta Osijek i njihovih zainteresiranih nastavnika, sudjelovali kolege i kolegice sa Pravnog fakulteta u Rijeci, Zagrebu i Splitu.

Prvi dan radionica je bila usmjerena na prikaz nastavne metode učenje rješavanjem problema (PBL) na studijima prava te pripremu materijala za samostalno učenje. Naglasak je stavljen na temeljne ideje PBL-a, razlike u odnosu na tradicionalni kurikulum, temeljne korake za primjenu PBL-a u nastavi, ulogu nastavnika i studenata u PBL-u, prednosti ovog oblika u nastavi, ograničenja te analize konkretnih primjera primjene PBL-a u nastavnom procesu.

Nastavnici su kroz grupni rad aktivno sudjelovali u zadacima (prezentacija didaktičkog scenarija-PBL) te su iznosili iskustva vezana za održavanje online nastave, ispita, kolokvija, seminarske nastave, radionica. Osobito su se dotaknuli izazova s kojima su se susretali prilikom pripreme (nastavno/radno opterećenja), prilagodbe i provedbe online oblika nastavnog procesa, odnosno prelaska s učioničke nastave na nastavu u online okruženju te zadovoljstva i reakcija studenata na novi način i pristup radu i studiranju. 

Drugi dan radionice posvećen je prikazu metoda vrednovanja i ocjenjivanja u visokoškolskoj nastavi.

Prilog dostupan u broju 56 Sveučilišnog glasnika od 26. lipnja 2020., str. 9.