Voditelj Ureda
e-mail: mdumanci@pravos.hr
tel: +385 31 224 571
O UREDU
Ured za unaprjeđenje i osiguranje kvalitete visokog obrazovanja osnovan je u skladu s Pravilnikom o ustroju i djelovanju sustava za osiguranje kvalitete na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Ured zajedno s Povjerenstvom za unaprjeđivanje i osiguravanje kvalitete visokog obrazovanja i ostalim relevantnim unutarnjim dionicima provodi postupke unutarnjeg vrednovanja kvalitete (interne ankete, samoevaluacije nastavnika, istraživanja zadovoljstva nenastavnog osoblja…), istražuje različite vidove kvalitete obrazovanja i drugih djelatnosti Fakulteta (praćenje indikatora kvalitete, izrada rekapitulacije ispitnih rokova, analize nezaposlenosti i zapošljivosti pravne struke u OBŽ i bivših studenata, analize prikladnosti tehničke opreme, praćenje medijskih osvrta na rad Fakulteta), sudjeluje u provjeri izvornosti završnih i diplomskih radova, sudjeluje u radu sveučilišnog Vijeća Centra za unaprjeđenje i osiguranje kvalitete visokog obrazovanja te također pruža podršku provedbi postupaka vanjskog vrednovanja (unos podataka za provođenje sveučilišne ankete, priprema podataka za potrebe reakreditacije i unosa u MOZVAG, radnje vezane uz vanjska rangiranja – interni audit i ostale aktivnosti vezane uz ISO 9001 certifikat kvalitete). U akademskoj godini 2021./2022. Ured je pripremio tablice za objavljivanje podataka o planovima stručnog usavršavanja djelatnika, odnosno o ostvarenim izobrazbama.
Uz navedeno, Ured između ostaloga pruža podršku i koordinira postupak priznavanja ispita prilikom prijelaza s drugih učilišta a posebice (kroz sudjelovanje u radu nadležnog povjerenstva) kod prijelaza na Preddiplomski sveučilišni studij Socijalni rad, te sudjeluje u radu raznih drugih povjerenstava i ad-hoc radnih skupina.
Ured također prema potrebi pruža potporu ostalim službama (ispunjavanje raznih izvješća za Sveučilište, podrška u provođenju testiranja kandidata za stručno osposobljavanje, tehnička i druga pomoć prilikom izrade raznih dokumenata – strateških planova, samoevaluacija, certifikata…).
Ured se sastoji od jednog djelatnika.
Marijan Dumančić, spec. iur.
Planovi aktivnosti
- Plan rada s praćenjem izvršenja za akademsku godinu 24./25.
- Plan rada s praćenjem izvršenja za akademsku godinu 23./24.
- Plan rada s praćenjem izvršenja za akademsku godinu 22./23.
- Plan rada s praćenjem izvršenja za akademsku godinu 21./22.
- Plan rada s praćenjem izvršenja za akademsku godinu 20./21.
- Plan rada s praćenjem izvršenja za akademsku godinu 19./20.
- Plan rada s praćenjem izvršenja za akademsku godinu 18./19.
- Plan rada s praćenjem izvršenja za akademsku godinu 17./18.
- Plan rada s praćenjem izvršenja za akademsku godinu 16./17.
Studentske ankete
Izvješća i analize provedenih anketa izdvojene su na zasebnu stranicu, zajedno s drugim podacima i istraživanjima namijenjenima studentima, uključujući i analize prolaznosti na ispitima te prihvaćenih postotaka podudarnosti završnih i diplomskih radova.
Nezaposlenost i zapošljivost
Kontinuirano praćenje nezaposlenosti i zapošljivosti pravne i socijalne struke (iz mjesečnih i tromjesečnih izvješća Hrvatskog zavoda za zapošljavanje) u Osječko-baranjskoj županiji, te srodni podaci.
Samoevaluacije djelatnika
On-line vidljivost
Istraživanje prisutnosti nastavnika doktorskog studija na on-line znanstvenim repozitorijima:
Praćenje kvalitete informatičkih resursa
Ostale aktivnosti i izvješća
- podrška u provođenju Jedinstvene sveučilišne studentske ankete na Pravnom fakultetu Osijek
- prikupljanje i ažuriranje podataka za Webometrics i U-Rank ljestvice rangiranja sveučilišta
- prikupljanje podataka o namjenskom financiranju znanosti i dostavljanje izvješća Sveučilištu
- koordinacija rješavanja zahtjeva inozemnih studenata za priznavanjem položenih ispita
- podrška u provođenju testiranja kandidata za stručno osposobljavanje ili zasnivanje radnog odnosa (po potrebi)
- podrška provođenju anketiranja u okviru projekta IURISPRUDENTIA (studeni 2015. – veljaca 2016.)
- podrška provođenju anketiranja studenata za potrebe katedre Rimskog privatnog prava (svibanj 2016.)
- izvješće o rezultatima anketiranja studenata Pravnog fakulteta Osijek o korištenju fakultetske knjižnice “Prostor i oprema u visokoškolskim knjižnicama: iskustva korisnika” (lipanj 2016.)
- podrška istraživanju zadovoljstva polaznika Jean Monnet katedri (ožujak 2017.)
- izvješće o istraživanju zainteresiranosti studenata za izvannastavne aktivnosti TZK (svibanj 2017.)
- sudjelovanje u pripremi za izradu Knjige procedura (siječanj – lipanj 2017.)
- sudjelovanje u radu fakultetskih povjerenstava za reformu studijskih programa (SUS, IPDSS) (2018.-2019.)
- sudjelovanje u izradi osvrta na nacrt prijedloga Zakona o postupcima vrednovanja kvalitete visokih učilišta i znanstvenih organizacija (travanj 2018.)
- sudjelovanje u pripremi za reakreditaciju Poslijediplomskog doktorskog studija prava (lipanj 2018.)
- izvješće o istraživanju zainteresiranosti studenata Socijalnog rada za izvannastavne aktivnosti TZK (prosinac 2018.)
- sudjelovanje u organizacijskom odboru i provođenju projekta ZaPravo (veljača 2020.)
- sudjelovanje u pripremi za reakreditaciju Pravnog fakulteta Osijek 2021.; radna skupina za kvalitetu; radna skupina za web stranicu; radna skupina za stručno-tehničku pomoć i podršku (kolovoz 2020. – listopad 2021.)
- kvartalno praćenje medijske eksponiranosti Fakulteta
Edukacija i međunarodna mobilnost djelatnika
- Seminar “Revizija norme ISO 9001:2015”, TÜV Croatia, Zagreb 2015.
- Tečaj za interne auditore, Ekonomski fakultet Zagreb, Osijek 2016.
- Erasmus+ medunarodna mobilnost nenastavnog osoblja, Pravni fakultet u Plzenu, Češka Republika, 2017.
- Edukacija “Upravljanje rizicima”, TÜV Croatia, Osijek 2019.
Stručni skupovi
- “IURISPRUDENTIA – Unapređenje kvalitete obrazovanja na pravnim fakultetima osječkog, riječkog i splitskog sveučilišta” – predstavljanje preliminarnih rezultata istraživanja, Osijek, travanj 2016.
- Education USA LLM tour (Zagreb, listopad 2016.)
- inicijalni sastanak Mreže jedinica sustava osiguravanja kvalitete na visokim učilištima u Hrvatskoj (CroQAnet), Zagreb, prosinac 2016.
- okrugli stol “Kako gradanima približiti informacije o kvaliteti visokih ucilišta u Osjecko-baranjskoj županiji?”, Osijek, ožujak 2017.
- QUALITYWATCH projekt: završne konferencije i predstavljanja rezultata, Osijek, ožujak 2017.
- Radionica AZVO “Implementacija novih Standarda i smjernica za osiguranje kvalitete u europskom prostoru visokog obrazovanja (ESG)”, Osijek, ožujak 2017.
- 6. Dan kvalitete Šumarskog fakulteta “Unapređenje kvalitete u visokom obrazovanju”, Zagreb, ožujak 2017.
- treći sastanak Mreže jedinica sustava osiguravanja kvalitete na visokim ucilištima u Hrvatskoj (CroQAnet), Zagreb, prosinac 2017.
- Konferencija “Budućnost visokog obrazovanja: osiguravanje kvalitete kao pokretač promjena”, AZVO, Zagreb, listopad 2018.
- Okrugli stol “Strategija razvoja studija Socijalnog rada na Pravnom fakultetu Osijek za razdoblje 2019.-2024.”, Pravni fakultet Osijek, Osijek, prosinac 2018.
- Predstavljanje Nacionalnog izvješća HEInnovate za Republiku Hrvatsku, MZOŠ, Zagreb, listopad 2019.
- Okrugli stol “Zapošljavanje visokoobrazovanih mladih osoba” iz ciklusa Karijeriranje 2019, AZVO, Osijek, listopad 2019.
- Radionica o radu u rekonstruiranim sustavima Mozvag, Crosbi i Baza projekata. AZVO/SRCE/IRB, Zagreb, prosinac 2019.
- Online radionica projekta EPER na temu aktualnih trendova na području akademskog priznavanja inozemnih obrazovnih kvalifikacija, MZO, rujan 2020.
- Webinar “Predstavljanje izvještaja o stanju informacijske sigurnosti”, Diverto, svibanj 2021.
- Online radionica za izgradnju kapaciteta za praćenje osoba s kvalifikacijama visokog obrazovanja, AZVO, studeni 2021.