Zakonom o pravu na pristup informacijama (NN 25/13., 85/15. i 69/22.) propisano je da su tijela javne vlasti dužna objaviti na internetskoj stranici nacrte općih akata i propisa koji utječu na prava i interese javnosti, korisnika, vanjskih dionika te zaposlenika te o istima provesti savjetovanje s javnošću.
Pored toga što je zakonska obveza i europska pravna tekovina iz područja transparentnosti i participacije, savjetovanje s javnošću važan je dio politike unaprjeđivanja kvalitete u skladu sa Standardima i smjernicama za osiguravanje kvalitete na Europskom prostoru visokog obrazovanja (ESG standard 1.8).
Pravni fakultet Osijek u skladu s navedenim zakonskim obvezama i proklamiranim načelima, a sa željom povećati kvalitetu i prihvaćenost donesenih akata, prikuplja podatke o interesima, stavovima i prijedlozima javnosti.
Kontakt:
Osoba zadužena za provedbu savjetovanja je Službenik za informiranje Pravnog fakulteta Osijek, Marijan Dumančić, univ. spec. iur.
- e-mail adresa za kontakte: savjetovanje@pravos.hr
- e-mail adresa Službenika za informiranje: mdumanci@pravos.hr
- telefonski broj Službenika za informiranje: 031/224-571
Otvorena savjetovanja
Na temelju članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“ broj 25/13., 85/15. i 69/22.) radna skupina za izradu Pravilnika o završnim i diplomskim radovima i prijedloga Pravilnika o stjecanju statusa i posebnim pravima posebno uspješnih studenata Pravnog fakulteta Osijek upućuje na savjetovanje s javnošću Nacrt prijedloga Pravilnika o završnim i diplomskim radovima.
Javno savjetovanje započinje 10. travnja 2025. godine i traje do 10. svibnja 2025. godine.
Radna skupina:
1. doc. dr. sc. Dinka Caha, prodekanica za nastavu i studente, predsjednica
2. izv. prof. dr. sc. Ana Đanić Čeko, članica
3. izv. prof. dr. sc. Emina Jerković, članica
4. Jelena Sučić, univ. mag. iur., tajnica Fakulteta, članica
5. Sanja Arbanas, univ. mag. iur., voditeljica Odjela za studente i studije, članica
6. Kristina Zavžel, studentica, članica.
- Poziv za sudjelovanje s obrascem za sudjelovanje
- Obrazac za sudjelovanje u postupku savjetovanja s javnošću (PDF)
- Nacrt prijedloga Pravilnika o završnim i diplomskim radovima s priloženim obrascima i uputama (PDF)
- Obrazloženje Nacrta prijedloga Pravilnika o završnim i diplomskim radovima (PDF)
- Izvješće o savjetovanju s javnošću (PDF)
Na temelju članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“ broj 25/13., 85/15. i 69/22.) radna skupina za izradu Pravilnika o završnim i diplomskim radovima i prijedloga Pravilnika o stjecanju statusa i posebnim pravima posebno uspješnih studenata upućuje na savjetovanje s javnošću Nacrt prijedloga Pravilnika o stjecanju statusa i posebnim pravima posebno uspješnih studenata.
Javno savjetovanje započinje 10. travnja 2025. godine i traje do 10. svibnja 2025. godine.
Radna skupina:
1. doc. dr. sc. Dinka Caha, prodekanica za nastavu i studente, predsjednica
2. izv. prof. dr. sc. Ana Đanić Čeko, članica
3. izv. prof. dr. sc. Emina Jerković, članica
4. Jelena Sučić, univ. mag. iur., tajnica Fakulteta, članica
5. Sanja Arbanas, univ. mag. iur., voditeljica Odjela za studente i studije, članica
6. Kristina Zavžel, studentica, članica.
- Poziv za sudjelovanje s obrascem za sudjelovanje
- Obrazac za sudjelovanje u postupku savjetovanja s javnošću (PDF)
- Nacrt prijedloga Pravilnika o stjecanju statusa i posebnim pravima posebno uspješnih studenata (PDF)
- Obrazloženje Nacrta prijedloga Pravilnika o stjecanju statusa i posebnim pravima posebno uspješnih studenata (PDF)
- Izvješće o savjetovanju s javnošću (PDF)
Dovršena savjetovanja
Na temelju članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“ broj 25/13., 85/15. i 69/22.) radna skupina za izradu Pravilnika o mjerilima i načinu korištenja namjenskih prihoda, nenamjenskih donacija i vlastitih prihoda Pravnog fakulteta Osijek upućuje na savjetovanje s javnošću Nacrt prijedloga Pravilnika o mjerilima i načinu korištenja namjenskih prihoda, nenamjenskih donacija i vlastitih prihoda Pravnog fakulteta Osijek.
Trajanje savjetovanja: 27. studenog 2024. godine – 27. prosinca 2024. godine
Radna skupina:
- Izv. prof. dr. sc. Ante Novokmet, prodekan za razvoj i poslovanje, predsjednik
- Prof. dr. sc. Boris Ljubanović, član
- Prof. dr. sc. Renata Perić, članica
- Prof. dr. sc. Dubravka Akšamović, članica
- Izv. prof. dr. sc. Emina Jerković, članica
- Poziv za sudjelovanje s obrascem za sudjelovanje
- Obrazac za sudjelovanje u postupku savjetovanja s javnošću (PDF)
- Nacrt prijedloga Pravilnika o mjerilima i načinu korištenja namjenskih prihoda, nenamjenskih donacija i vlastitih prihoda (PDF)
- Obrazloženje Nacrta prijedloga Pravilnika o mjerilima i načinu korištenja namjenskih prihoda, nenamjenskih donacija i vlastitih prihoda (PDF)
- Izvješće o savjetovanju s javnošću (PDF)
Temeljem čl. 11. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“ 25/13., 85/15. i 69/22.) radna skupina za izradu Pravilnika Klinike za uključivo obrazovanje Pravnog fakulteta Osijek upućuje na savjetovanje s javnošću Nacrt prijedloga Pravilnika Klinike za uključivo obrazovanje Pravnog fakulteta Osijek.
Trajanje savjetovanja: 21. siječnja 2025. godine – 21. veljače 2025. godine
Radna skupina:
- Izv. prof. dr. sc. Nikol Žiha, predsjednik
- Doc. dr. sc. Dinka Caha, prodekanica za nastavu i studente
- Doc. dr. sc. Marko Sukačić
- Poziv za sudjelovanje s obrascem za sudjelovanje
- Obrazac za sudjelovanje u postupku savjetovanja s javnošću (PDF)
- Nacrt prijedloga Pravilnika Klinike za uključivo obrazovanje Pravnog fakulteta Osijek (PDF)
- Obrazloženje Nacrta prijedloga Pravilnika Klinike za uključivo obrazovanje Pravnog fakulteta Osijek (PDF)
- Izvješće o savjetovanju s javnošću (PDF)