Praktična nastava I
OPĆI PODACI O KOLEGIJU | |
---|---|
Naziv kolegija | Praktična nastava I |
Katedra radnopravnih i socijalnih znanosti i socijalnog rada | |
Broj ECTS bodova | 6 |
Nositelj kolegija | doc.dr.sc. Dinka Caha |
Zgrada, kabinet | Radićeva 13 Rektorat, prizemlje |
Telefon | +385 31 224 550 |
dinka.caha@pravos.hr | |
Suradnik | Robet Kresić |
Zgrada, kabinet | Radićeva 13 |
Telefon | |
rkresic23@pravos.hr |
OPIS KOLEGIJA |
---|
Sadržaj kolegija |
Tijekom terenske nastave, studenti upoznaju organizacije u kojima se obavlja djelatnost socijalne skrbi. Posjeti su namijenjeni upoznavanju ustroja i zadataka centara za socijalnu skrb, ustanova socijalne skrbi različitog tipa (domova za odgoj djece bez odgovarajuće roditeljske skrbi, domova za djecu s poremećajima u ponašanju, domovi za osobe s tjelesnim, intelektualnim i osjetilnim oštećenjima, domovi za psihički bolesne odrasle osobe, pružatelji usluga za odrasle osobe s problemima ovisnosti i pružatelji usluga za starije osobe), djelovanja u području socijalne skrbi i zdravstva u okviru lokalne zajednice (grad i županija – npr. gradski ured za socijalnu skrb i zdravstvo, odsjek za prosvjetu, tehničku kulturu, djecu i mladež, prihvatilište za beskućnike, javna kuhinja), djelovanja u okviru udruga koje u svojim aktivnostima obavljaju poslove socijalnog rada (poludnevni boravak za različite kategorije smještaja,tretmanski programi i slično. Kolegij također obrađuje okvir kritičke refleksije kako bi unaprijedio praktične vještine studenata i kod njih promovirao vrijednosti socijalnog rada. |
Ishodi učenja kolegija |
Opisati osnovne ustanove socijalne skrbi i njihov ustroj, Opisati glavne zadatke i načine rada u socijalnoj skrbi, Razumjeti potencijale za djelovanje u području socijalne skrbi, Integrirati teorijska znanja iz drugih kolegija na konkretnim situacijama u praksi, Objasniti socijalne, ekonomske i ekološke čimbenike koji utječu na kvalitetu života pojedinca, obitelji, grupa, zajednice, |
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE | |
---|---|
☐ Predavanja ☑ Seminari i radionice ☑ Vježbe ☑ Samostalni zadaci ☐ Multimedija i internet | ☐ Obrazovanje na daljinu ☐ Konzultacije ☐ Laboratorij ☑ Terenska nastava ☐ Mentorski rad ☐ Provjera znanja |
NAČIN POLAGANJA ISPITA | |
☐ Usmeni ☑ Pismeni ☐ Kolokvij |
Ostalo: |
Dodatne činjenice |
---|
Od studenata se očekuje da se pripreme za svaki grupni posjet, aktivno sudjeluju u raspravi s predstavnicima organizacija, aktivno sudjeluju u zadacima. Studenti su dužni sudjelovati na 70% predviđene nastave. |
POPIS LITERATURE ZA STUDIJ I POLAGANJE ISPITA |
---|
Obvezna literatura |
Zakon o socijalnoj skrbi. (Narodne novine 157/13, 152/14, 99/15, 52/16, 16/17,130/17, 98/19). 2022. |
Bežovan, G., Puljiz, V., Šućur, Š., Babić, Z., Dobrotić, I., Matković, T., Zrinščak S.. Socijalna politika Hrvatske. 2019. Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu |
Izborna literatura |
Fook, J., i Gardner, F.. Practicing critical reflection: A resource handbook. 2007. McGraw-Hill Education |
GENERAL INFORMATION ABOUT THE COURSE | |
---|---|
Course title | Practical classes I |
Chair of Labour and Social Security Law Sciences and Social Work | |
Number of ECTS credits | 6 |
Lecturer | doc.dr.sc. Dinka Caha |
Office Address | Radićeva 13 Rektorat, prizemlje |
Telephone | +385 31 224 550 |
dinka.caha@pravos.hr | |
Associate | Robet Kresić |
Office Address | Radićeva 13 |
Telephone | |
rkresic23@pravos.hr |
COURSE DESCRIPTION |
---|
Course content |
During field classes, students get to know organizations where social work activities are carried out. Through the visits students are familiarized with the organization and tasks of social workers, centers, social institutions, work activities, and organizational culture. The course takes the critical reflection framework in order to improve practical skills and promote the values of social work among them. |
Course learning outcomes |
Describe basic social welfare institutions and their structure, Describe the main tasks of working in social care, Understand possibilities to deliver activities in the field of social work, Integrate theoretical knowledge from other courses in concrete examples from field visits, Explain social, economic, and environmental factors that influence the quality of life of an individual, families, groups, communities, |
TEACHING METHODS | |
---|---|
☐ Lectures ☑ Seminars and workshops ☑ Exercises ☑ Independent tasks ☐ Multimedia and internet | ☐ Distance education ☐ Office hours ☐ Laboratory ☑ Field work ☐ Mentoring work ☐ Knowledge test |
EXAMINATION PROCEDURE | |
☐ Oral exam ☑ Written exam ☐ Colloquium |
Other: |
ADDITIONAL FACTS |
---|
Students need to be prepared for each group visit, participate in the discussion with representatives of organizations, and actively participate in tasks. Students are required to participate at 70% scheduled classes. |
LIST OF LITERATURE FOR STUDIES AND EXAMS |
---|
Required reading |
Zakon o socijalnoj skrbi. (Narodne novine 157/13, 152/14, 99/15, 52/16, 16/17,130/17, 98/19). 2022. |
Bežovan, G., Puljiz, V., Šućur, Š., Babić, Z., Dobrotić, I., Matković, T., Zrinščak S.. Socijalna politika Hrvatske. 2019. Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu |
Optional reading |
Fook, J., i Gardner, F.. Practicing critical reflection: A resource handbook. 2007. McGraw-Hill Education |